درگیر یک جنگ ترکیبی و پیچیده هستیم

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۸۳۳۴۴
درگیر یک جنگ ترکیبی و پیچیده هستیم
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست هم اندیشی و هم­افزایی مدیران دستگاه­های فرهنگی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : درگیر یک جنگ ترکیبی و پیچیده هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، اسمعیل جهانگیری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ، اتفاقات این روزهای میهن اسلامی را ناشی از عدم توجه به عرصه فرهنگی و باز بودن راه نفوذ دشمنان کشور به قصد آسیب زدن به ماهیت اسلامی و انقلابی دانست و اهمیت و ماهیت فرهنگ اسلامی را مانع سلطه گری و مادیات طلبی برخی افراد و عناصر دشمن بیان نمود.

وی در ادامه بیان کرد : امسال درگیر یک جنگ ترکیبی و پیچیده در موضوع اطلاعاتی و فرهنگ هستیم و در حوزه هنر ، جایی که می توانستیم خط مقدم این اتفاقات باشیم بایست قوی تر عمل می کردیم و جایی برای تخلیه انرژی جوانان در نظر می گرفتیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان عدم توجه به مقوله فرهنگ را یکی از عوامل رویدادهای اخیر دانست و عنوان کرد : باید راهکار مشخصی در حوزه فرهنگی در خصوص اقناع مردم ارائه شود .

وی گفت : مسایل روز با هم تنیده است و موضوعات فرهنگی را نمی توان از حوزه اقتصاد و سیاست جدا دانست.

در ادامه این جلسه دهقانی مدیر کل حج و زیارت استان هرمزگان اظهار داشت : دشمن در پی تخریب بنیاد اعتقادی مردم است که با بروز شایعات در جامعه شرایطی به وجود آورده اند که برخی را به سمت آشوب کشاند.

در پایان جلسه نیز مصوب گردید که جلسات به صورت دوره ای تکرار شود و برنامه های فرهنگی و هنری با مشارکت دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز