افتتاح سالن بدنسازی پالایشگاه گاز سرخون و قشم

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۳۳۵۸
افتتاح سالن بدنسازی پالایشگاه گاز سرخون و قشم
در راستای ارتقاء سطح آمادگی و حفظ سلامت آتش نشانان ، با همت و تلاش مجموعه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم سالن بدنسازی ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه گاز سرخون با حضور پارسا پروین سرپرست شرکت، معاونین و سایر مسئولین افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سرپرست این شرکت در حاشیه افتتاح سالن بدنسازی، با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان گفت : یکی از اهداف مهم سازمان بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و ارتقای میزان سلامت، تندرستی و ایمنی همکاران  می باشد.

پارسا پروین در ادامه افزود: این سالن مجهز به دستگاه های بروز از قبیل : دستگاه کراس ، بارفیکس ، خلبانی ، میز پرس سینه ، نیمکت تخت ، انواع دمبل به منظور گسترش و بالا بردن آمادگی کارکنان و بالاخص آتش نشانان تلاشگر پالایشگاه گاز سرخون برای پیشگیری و مقابله با حوادث مختلف در طول شبانه روز راه اندازی شده است .

وی بیان داشت : این پروژه با درایت و نظارت همکاران واحدهای مختلف برنامه ریزی شده و برای انجام این پروژه با رعایت صرفه جویی و خرید داخلی مبلغ یک میلیارد ریال صرف گردیده است.

پروین در پایان از همکاری و تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران به جهت تجهیز و راه اندازی سالن بدنسازی ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه گاز سرخون تقدیر و تشکر نموده و ابراز داشت که : همه مدیران در سطح سازمان مسئول صیانت از نیروی انسانی شاغل در صنعت گاز بوده و بایستی در این راه در زمینه ارتقاء و توسعه خدمات به کارکنان گام های بسزایی برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز