بازدید دانش آموزان از موزه گنجینه آب شرکت آب منطقه ای

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۹۱۴۳
بازدید دانش آموزان از موزه گنجینه آب شرکت آب منطقه ای
دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه بینش با حضور در موزه گنجینه آب شرکت آب منطقه ای هرمزگان از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت : تعداد بیست و پنج نفر  از دانش آموزان دبیرستان دخترانه بینش شهر بندرعباس در راستای اجرای طرح دانش آموزی نجات آب که به طور اختصار " داناب " نامیده می شود از موزه گنجینه آب استان این شرکت بازدید و با شیوه های قدیمی و نوین تهیه آب در استان آشنا شدند.

مجید لشکری ادامه داد : مدیران و معلمین گرامی مدارس سراسر استان هرمزگان و بخصوص شهر بندرعباس می توانند با انجام هماهنگی و تعیین زمان جهت بازدید در این طرح شرکت کنند.

وی توضیح داد : موزه گنجینه آب از دو بخش موزه بیرونی و برکه های آب گنبدی و طولی تشکیل شده است که در بخش بیرونی موزه، بازدید کنندگان می تواننند با شیوه های قدیمی تهیه آب در استان هرمزگان آشنا شوند و در بخش برکه های گنبدی و و طولی نیز ابزارها و ظروف قدیمی مربوط به حمل و نگهداری آب، تصاویر روستا ها و شهرهای مختلف استان در موضوع آب و همچنین ماکت ها و تصاویری از سد ها و تصفیه خانه های استان هرمزگان برای بازدید وجود دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان یاد آور شد : شرکت آب منطقه ای هرمزگان سعی دارد در این بازدید ها با ایجاد محیطی پرنشاط و صمیمی که برنامه های آن متناسب با سن و حوصله دانش آموزان طراحی شده اهمیت توجه به مصرف صحیح و صرفه جویی در مصرف آب را با شیوه های جذاب به آنها منتقل کند.

لشکری ادامه داد : به همین دلیل در علاوه بر بازدید از موزه ها که در محوطه بیرونی شرکت قرار دارد ، دانش آموزان با حضور در سالن اجتماعات شرکت در قالب ، نمایش کلیپ و انیمیشن ، بازی و مسابقه های مختلف با موضوع آب مورد آموزش قرار می گیرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز