آزادی ۹۴ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از یکهزار میلیارد ریال در استان هرمزگان

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۱۴۳۴
آزادی ۹۴ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از یکهزار میلیارد ریال در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی ۹۴ نفر از محکومین جرایم غیر عمد با بدهی بیش از یکهزار میلیارد ریال از ابتدای امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت : ۹۴ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تا پایان مهرماه به همت خیرین و ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شده اند.
 
مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه از این تعداد زندانی ۹۱ نفر مرد و ۳ نفر زن بوده اند ، افزود : بدهی این افراد بیش از یکهزار میلیارد ریال بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد : از مجموع ۹۴ نفری که آزاد شده اند، ۴ نفر از آنها به علت محکومیت دیه، ۲۴ نفر به دلیل بدهی مالی ، ۵۵ نفر به خاطر ناتوانی از پرداخت مهریه و ۱۱ نفر نیز به علت عدم پرداخت نفقه در زندان به سر می بردند.
 
این مقام قضایی یادآور شد : هم اکنون نیز ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان هرمزگان به سرمی‌برند که چشم انتظار یاری و کمک های سخاوتمندانه خیرین نیک اندیش می باشند.
 
رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه گذشت شکات و مشارکت نیکوکاران و خیرین در طرح های ستاد دیه استان می تواند کمکی باشد تا زندانیان واجد شرایط بیشتری به آغوش خانواده هایشان برگردند، از عموم مردم دعوت کرد با مشارکت در این اقدام خداپسندانه، کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از طریق شماره گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * یا واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به ستاد دیه پرداخت کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز