۱۰۰ برنامه فرهنگی -تبلیغی به مناسبت ۱۳ آبان در هرمزگان برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۸:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۲۶۲۵
۱۰۰ برنامه فرهنگی -تبلیغی به مناسبت ۱۳  آبان در هرمزگان برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت سیزدهم آبان ماه در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد در نشستی خبری با خبرنگاران هرمزگان، گفت : دشمن کوردل به دنبال این است که از طرق مختلف به جامعه اسلامی ضربه بزند و بر همین مبنا پروژه ناامن‌سازی جامعه را دنبال می‌کند تا دستاوردهای نظام را کوچک کند‌‌‌. 

ایمانی فرد با بیان اینکه رسانه با تشریح و گزارش های درست دسیسه های دشمن را خنثی می کند ، افزود : خبرنگاران ما همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند و بصیرت‌ نافذشان باعث شده است که تاثیرات اخبار کذبی که رسانه‌های بیگانه در جامعه پمپاژ می‌کنند از بین برود و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم انجام شود.

وی ضمن تبیین جایگاه رسانه در جوامع امروزی ؛ رسانه را شمشیری برنده در عصر ارتباطات خواند و تصریح‌کرد : در جریانات اخیر شاهد بودیم که دشمنان این مرز و بوم با استفاده از ابزارها و ترفندهای رسانه‌ای تلاش کردند  واقعیات را وارانه جلوه دهند و هزینه‌هایی برای جامعه ایجاد کنند از این رو ما نیز باید از این ابزار به درستی استفاده کنیم‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به درپیش بودن ایام ا...  سیزدهم آبان ماه خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان همراه و همزمان با سراسر کشور در 13 شهرستان و تمام بخش ها و برخی از روستاها راهپیمایی با حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می شود.

 ایمانی‌فرد، اعلام کرد : 100 برنامه، فرهنگی، تبلیغی، ترویجی و تفریحی در روز سیزدهم آبان ماه در نظر گرفته شده که با مشارکت گروه‌های دانش‌آموزی و مردمی در ایام منتهی به 13 آبان اجرایی می شود. 

این مسئول ، یادآور شد : در شهر بندرعباس برنامه راهپیمایی یوم ا... سیزدهم آبان ماه از ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان آغاز می شود همچنین بعد از راهپیمایی برنامه سخنرانی داریم .

وی ادامه داد :  سخنران آن طبق پیگیری‌هایی که انجام دادیم هنوز مشخص نشده است اما قطعا یکی از بزرگان لشکری و کشوری سخنران این مراسم در بندرعباس خواهد بود.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز