برگزاری اولین نشست شورای راهبردی ورزش هرمزگان

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۳۵۶۸
برگزاری اولین نشست شورای راهبردی ورزش هرمزگان
اولین نشست شورای راهبردی ورزش استان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، دبیر شورا و اعضا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، در این نشست که با سخنان ایرج رستمی دبیر این شورا آغاز شد وی ضمن خوش آمد گویی به اعضا شورا ، دستور کار اولین جلسه را نیز بازگو و خواستار ارائه راهکار و برنامه از سوی اعضا برای کمک به ورزش استان و مصوب وردن تصمیمات جهت ارائه به مدیر کل ورزش برای تصویب در شورای عالی ورزش استان شد.
 
در ادامه مظفر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن تقدیر از حضور بزرگان و اساتید ورزش استان در این جلسه خواستار همراهی و کمک فکری و تصویب برنامه هایی شد که بتواند در جهت تحقق خواسته جامعه ورزش عملی شود تا این مصوبات در شورای ورزش استان نیز به تصویب برسد.
 
در ادامه نیز سایر اعضا به بیان دیدگاه خود پرداختند و مسائل و مشکلات ورزش را عنوان و راهکار‌هایی نیز ارائه که مقرر شد در جلسات آتی این شورا جمع بندی و به تصویب برسد.
 
شایلن ذکر است که از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، ایرج رستمی معاون اسبق اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر شورای راهبردی ورزش هرمزگان انتخاب شدند.

اولین نشست شورای راهبردی ورزش استان با سه دستور کار برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز