استاندار هرمزگان : ۵ سد بزرگ در شرق هرمزگان احداث می‌شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۴۱۱۸
استاندار هرمزگان : ۵ سد بزرگ در شرق هرمزگان احداث می‌شود
استاندار هرمزگان با تبیین عملکرد دولت سیزدهم در استان هرمزگان گفت : احداث ۵ سد بزرگ ، تسهیل صدور مجوزهای صیادی و تجارت پیله‌وری و تسریع در احداث کرویدور جنوب کشور مهم‌ترین مطالبات مردم شرق هرمزگان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی دوستی در آیین دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم جاسک ضمن خیر مقدم  حضور آیت‌الله رئیسی در استان هرمزگان ، جاسک را مروارید دریای عمان و کانون وحدت و برادری خواند و هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

وی اظهار داشت : آغاز دولت سیزدهم و دستور رئیس جمهور مبنی بر توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و تذکرات مکرر مبنی بر توجه به محرومین، اقتصاد دریاپایه و سواحل مکران، نور امیدی را در دل مردم شریف ایران و هرمزگان روشن کرده است.

استاندار هرمزگان تاکید‌ کرد : حجم بالای اعتبارات و تسهیلات تخصیص یافته به استان هرمزگان در سفر پیشین ریاست جمهوری، تشکیل ستاد ویژه توسعه بشاگرد، تمرکز بر توسعه شهرستان‌های سواحل مکران، آغاز پروژه‌های راهبردی نظیر فولاد، پتروپالایشگاه‌ها، مراکز تقویت ذخایر صیادی و شهر نساجی از نقاط امیدبخش عملکرد دولت در شهرستان جاسک و منطقه شرق استان است.

دوستی تصریح‌ کرد : مهم‌ترین مسئله این منطقه آبرسانی است که با دستور رئیس جمهور بخشی از پروژه‌های این حوزه در هفته دولت افتتاح و بخش دیگری نیز در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر ضرورت مهار آب‌های مرزی گفت : طرح احداث ۵ سد بزرگ در شرق هرمزگان، تسریع و تسهیل صدور مجوزهای صیادی، تجارت پیله‌وری و سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی کرویدور ساحلی جنوب کشور با هدف اتصال خرمشهر به بندرچابهار  جزو خواسته‌های اصلی مردم منطقه است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان‌ کرد : اقدامات درخشان رئیس‌جمهور محترم در ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان و زورگویان بین‌المللی و اصلاحات اقتصادی به نفع مردم، توجه به محرومین و گسترش چند برابری ترانزیت، توسعه و پیشرفت مطلوبی را برای مردم به همراه داشته است.

انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز