بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از اسکله صیادی باهنر

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۴۸۳۴
بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از اسکله صیادی باهنر
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران ، مشاور و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران ، مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از اسکله بندرصیادی بندرعباس و اسکله صیادی باهنر بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، در این بازدید رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه شیلات به ویژه بخش صید و صیادی از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است ، خاطرنشان کرد : بهسازی اسکله بندر صیادی بندرعباس نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت شیلات دارد.

سید حسین حسینی خواستار توسعه و توجه بیش از پیش برای اسکله بندر صیادی بندرعباس شد و تصریح کرد : بدون شک این بندر صیادی با بهسازی و تکمیل می تواند نقش بسزایی در خدمات دهی به صیادان و مردم داشته باشد.

در ادامه این بازدید ساسان صادقی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، با بیان اینکه این اسکله ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت : طرح ساخت اسکله بندر صیادی بندرعباس شامل ساخت اسکله ، موج‌شکن ، محوطه‌سازی و لایروبی است که پس از تکمیل می تواند موجب رونق صید و صیادی در این منطقه شود.

در ادامه بازدید از اسکله صیادی باهنر بندرعباس رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه این بندر در مرکز  استان قرار دارد و از بنادر مهم صیادی می باشد گفت : روند احداث اسکله صیادی بندرباهنر بندرعباس رضایت بخش است.

سید حسین حسینی  تصریح کرد : تسریع در روند اجرایی پروژه‌های احداث، ساماندهی و بهسازی بنادر صیادی در نهایت رونق اقتصادی جامعه ساحل نشین و رضایتمندی صیادان را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این بازدید ساسان صادقی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، با بیان اینکه این اسکله ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت : خوشبختانه گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شده است که با ادامه این روند خدمات رسانی به صیادان و شناورهای صید صنعتی ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز