آغاز تخلیه یک فروند کشتی گندم در بندر شهید رجایی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۵۲۱۷
آغاز تخلیه یک فروند کشتی گندم در بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز کار تخلیه یک فروند کشتی حامل گندم به وزن ۶۵ هزار و ۵۰۰ تن در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت : تخلیه ۴۰ هزار تن مواد اولیه فولاد سازی های کشور نیز در حال تخلیه و انتقال به استانهای مقصد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، حسین عباس‌نژاد اظهار داشت : تخلیه و بارگیری یک فروند کشتی حامل گندم به وزن ۶۵ هزار و ۵۰۰ تن از عصر دیروز در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی آغاز شده است.

وی ادامه داد : همزمان با کار تخلیه گندم‌ها، این کالای استراتژیک بصورت حمل یکسره به مقاصد مختلف کشور ارسال خواهد شد.

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ، در حال حاضر یک کشتی حامل ۶۳ هزار تن جو نیز پهلو دهی شده که کار تخلیه آن تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ فروند کشتی حامل کالای اساسی به مجموع تناژ ۲ میلیون و ۲۰۵ و ۷۹۹ هزار تن در بندر شهید رجایی پذیرش شده است.

عباس‌نژاد اضافه کرد : از این تعداد، ۲۱ فروند کشتی حامل یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۹۵ تن گندم می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۵ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

وی در بخش دیگری از تخلیه یک فروند کشتی حامل مواد اولیه کارخانه‌جات  فولادسازی به مجموع تناژ ۴۰ هزار تن خبر داد و پیش بینی کرد ظرف یک هفته آینده کار تخلیه این محموله نیز به اتمام برسد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز