ارزیابی وضعیت شاخص های بهداشت و درمان شرق استان

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۵۶۴۴
ارزیابی وضعیت شاخص های بهداشت و درمان شرق استان
نشست مشترک جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با معاونین و کارشناسان معاونت های بهداشت ، درمان ، توسعه ، غذا و دارو ، رئیس دبیرخانه سیاست گزاری دانشگاه ، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای شرق استان و مدیر روابط عمومی دانشگاه با موضوع ارزیابی شاخص های بهداشت و درمان برگزار شد.

غلامعلی جاودان ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های مدیران شبکه های بهداشت و درمان و همکاران بهداشت و درمان شاغل در شرق استان در راستای ارتقاء سطح سلامت مردم منطقه گفت : قطعا تا کنون خدمات بسیار ارزنده ای در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است که نباید نادیده گرفت اما در راستای خدمت رسانی چالش و مشکلاتی نیز وجود دارد.

جاودان افزود : ارزیابی عملکرد به تنهایی ، صرفا گزارشی از وضعیت موجود ارائه خواهد داد و به نوعی یک فرایند گذشته نگر است. مدیران شبکه های بهداشت به منظور دست یابی به اهداف خرد و کلان تعریف شده، می‌بایست براساس وضعیت و عملکرد فعلی، اقدام اجرایی و اصلاحی را تعیین نمایند.

وی بیان کرد : یکی از تکالیف مهم بیان اقدامات و ارائه عملکرد حوزه های بهداشت و درمان برای آگاهی عموم مردم از نحوه خدمت رسانی است ؛ باید اقدامات خوب و عملکردها برای مردم بیان شود و پاسخگوی مردم باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد : در برنامه‌های خود چشم انداز مشخصی داشته باشید؛ چشم انداز را کوتاه مدت نبینید و حتما برای این موضوع برنامه ای بلند مدت، مدون و جامع داشته باشید.

غلامعلی جاودان با تاکید بر اهمیت مدیریت مبتنی بر برنامه اظهار کرد : مدیران باید بر اساس برنامه  فعالیت ها را برنامه ریزی کنند و مدیریت حواشی و مطالبات اجتماعی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز