رفع تصرف بیش از ۹۹ هکتار از اراضی ملی در شهرستان جاسک

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۷۰۹۷
رفع تصرف بیش از ۹۹ هکتار از اراضی ملی در شهرستان جاسک
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۹۹ هکتار از اراضی ملی در شهرستان جاسک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مجتبی قهرمانی اظهار کرد : با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب جاسک، ۹۹ هکتار و سه هزار و ششصد و هفتاد و دو متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.
 
قهرمانی در ادامه افزود : این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط توسط اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جاسک با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به مرحله اجرا درآمده است.
 
وی تصریح کرد : این زمین‌ها بدون اخذ مجوز قانونی تصرف شده بود که پس از خلع ید متصرف و اعاده وضع به حال سابق، به بیت‌المال بازگردانده شد.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی به گزارش سریع و به موقع تخلفات با هدف شتاب بخشی به روند رسیدگی‌های قضایی و صیانت از حقوق بیت‌المال تأکید کرد.
 
قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد : همه دستگاه‌ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آنها کمک خواهد کرد.
 
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز