جابجایی بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۷۳۸۸
جابجایی بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت : افزون بر هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر غرب استان تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مرتضی سالاری اظهار داشت : در مجموع هفت میلیون و ۶۸۸ هزار و ۱۸۸ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب استان تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد : از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده، سه میلیون و ۷۶۱ هزار و ۸۸۵ تن با افزایش ۵۸ درصدی مربوط به کالاهای غیرنفتی و سه میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۰۳ تن به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به تردد بیش از ۲۰ هزار فروند شناور و نجات جان ۲۹ نفر در آب‌های حوزه استحفاظی غرب استان طی این بازه زمانی اشاره کرد.

سالاری ادامه داد : طی این مدت ۲۰ هزار و ۴۴۹ فروند شناور با ۱۷ درصد افزایش در بنادر غرب استان هرمزگان رفت و آمد کردند که از این میزان، یک هزار و ۳۶۰ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۹ هزار و ۸۹ فروند شناور نیز زیر هزار تن بوده است.

به گفته وی ، در این مدت مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بنادر غرب هرمزگان در راستای اعمال وظایف حاکمیتی و به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی دریانوردی خود با ۹ پیام اولیه و ۴۴ عملیات جستجو و نجات موفق به نجات جان ۲۹ نفر در آب‌های حوزه استحفاظی خود شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز