اختصاص ون به جامعه معلولین و توان خواه

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۸۰۱۳
اختصاص ون به جامعه معلولین و توان خواه
شهردار بندرعباس گفت : در راستای حمل و نقل و سرویس ایاب و ذهاب جامعه معلولین و توان خواه و نابینایان در سطح شهر ، ۵ دستگاه ون توسط شهرداری در اختیار معلولان و توان خواه و نابینایان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی نوبانی به همراه مدیران مناطق یک ، دو و چهار شهرداری و همچنین رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس با جاودان رئیس انجمن نابینایان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

شهردار بندرعباس در این دیدار بر اهتمام مدیریت شهری جهت رفع معضلات و مسائل مختلف سطح شهر تاکید و بیان کرد : شهرداری بندرعباس در راستای ارائه خدمات مطلوب به معلولین و توان خواه و نابینایان، مناسب سازی معابر فضاهای شهری را یکی از دغدغه های مجموعه می داند.

مهدی نوبانی گفت : مدیریت شهری برای رفع موانع و مشکلات جامعه نابینایان و معلولان و توان خواه مناسب سازی معابر، پیاده روها و اماکن شهری را در دستور کار خود قرار داده است تا در تردد آنها تسهیل صورت گیرد.

وی به بهره مندی اقشار جامعه از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد : معلولان و توان خواه و نابینایان نیز مانند سایر افراد جامعه حق دارند بصورت عادلانه از خدمات شهری بهره مند شوند.

نوبانی گفت : امیدوارم با همراهی و مشارکت همه دستگاه ها بتوانیم بیش از پیش در امر خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم.

این مقام مسئول بیان کرد : در راستای توانبخشی معلولین، احداث و طراحی دیوار تعادل و خریداری و نصب تجهیزات ورزشی در محوطه مرکز توانبخشی نابینایان توسط شهرداری انجام می شود.

شهردار بندرعباس در ادامه بیان کرد : سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی نسبت به همکاری با جامعه معلولین و توان خواه و نابینایان جهت هماهنگی و دراختیار گذاشت زمین ورزشی بصورت دو یا سه سانس در هفته، اقدام نماید.

نوبانی گفت : شهرداری های مناطق ۴ گانه با همکاری معاونت حمل ونقل شهرداری، طراحی، اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر سطح شهر و پیاده روها به منظور تردد روان معلولین و توان خواه و نابینایان را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول افزود : مناسب سازی محوطه روبروی مرکز توانبخشی نابینایان و همچنین پیاده رو سازی و اجرای اینترلاک جهت تردد روان معلولین و توان خواه و نابینایان نیز در دستور کار مجموعه شهرداری قرار می گیرد.

نوبانی در ادامه با بیان اینکه مناسب سازی پل ها و معابر سطح شهر از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری است ، اظهار کرد : معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری نسبت به بررسی و مناسب سازی پل هوایی روبروی مرکز توانبخشی نابینایان و ایجاد رمپ و سطح شیبدار جهت تردد آسان تر نابینایان و معلولان و توان خواه اقدام نماید.

گفتنی است ، در این جلسه مقرر گردید شهرداری منطقه یک ضمن هماهنگی با معاونت فنی و شهرسازی جهت در اختیار گذاشتن زمین جنب مجتمع نابینایان متعلق به راه و شهرسازی واقع در شهرک سجادیه به منظور ایجاد فضای پارکینگ خودروهای نابینایان اقدام نماید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز