ترخیص ۲۰۰ هزار سرم از بندر شهید رجایی

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۱:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۹۰۱۸
ترخیص ۲۰۰ هزار سرم از بندر شهید رجایی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : در راستای تأمین نیازهای درمانی و بهداشتی کشور یک محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم جمعه ۱۸ آذر از بندر شهید رجایی ترخیص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، منصور خرمشکوه اظهار داشت : ترخیص ۲۰۰ هزار عدد سرم در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به مسأله کمبود دارو و کمک به کنترل بازار صورت گرفت.

وی ادامه داد : با توجه به نیاز فوری مراکز درمانی کشور به این اقلام دارویی و درخواست صاحبان کالا  برای ترخیص محموله بزرگ سرم موجود در بندر شهید رجایی، دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری این محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم صادر و در نتیجه آن ، محموله یاد شده برای تأمین نیاز کشور به استان های مختلف ارسال شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : این میزان سرم با همکاری مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان و نهادهای متولی، بدون هیچ‌گونه معطلی ترخیص و جهت ارسال به مراکز درمانی ترخیص شده است.

به گفته خرمشکوه ؛ ۱۲ آذر ماه جاری نیز با اقدام به موقع دستگاه قضایی ، دومین محموله ۱۶ تنی آنتی بیوتیک از شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان ترخیص و روانه داروخانه‌ها و مراکز درمانی کشور شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز