جابجایی بیش از ۱۱ هزار نفر مسافر در مسیر دریایی شهید باهنر به بندر شارجه

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۹۰۳۱
جابجایی بیش از ۱۱ هزار نفر مسافر در مسیر دریایی شهید باهنر به بندر شارجه
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت : ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار نفر مسافر و گردشگر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان جابجا شده‌اند که نسبت به سال گذشته در این مدت ۴۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به جابجایی ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار نفر مسافر و گردشگر در بنادر شرق استان افزود : بیش‌ترین میزان جابجایی در این بنادر مربوط به بندر شهید حقانی است.

وی ادامه داد : میزان جابجایی مسافران و گردشگران در بندر شهید حقانی یک میلیون و ۶۳۸ هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان جابجایی مسافر و گردشگر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به بندر هرمز را نیز ۴۷۴ هزار نفر عنوان کرد که این میزان رفت و آمد نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش را در پی داشته است.

محمدحسینی تختی در خصوص مسیرهای بین‌المللی نیز گفت : بندر شهید باهنر که در مسیر مسافری بین‌المللی به بندر شارجه  قرار دارد با جابجایی ۱۱ هزار و ۷۰۳ نفر مسافر در این بازه زمانی توانست رتبه سوم را در بین بنادر مسافری شرق هرمزگان به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام

نظر شما