بازدید از ۱۲۵۰ طرح نظارتی مراتع و جنگل های هرمزگان

۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۰۸۹۶
بازدید از ۱۲۵۰ طرح نظارتی مراتع و جنگل های هرمزگان
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۵۰ طرح نظارتی حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در هرمزگان مورد بازدید قرار گرفته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، منصور شفیعی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۵۰ طرح نظارتی حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در هرمزگان مورد بازدید قرار گرفته است .

وی عنوان کرد : با تلاش مستمر عوامل نظارتی شهرستان ها در سطح استان در رسته های مختلف از جمله صنعت و معدن، ورزش ، تولیدات دامی ، صنایع تبدیلی و غذایی ، گردشگری ، خدمات بهداشتی  مورد نظارت  واقع شده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه ۱۰ جلسه هیئت نظارت در استان تشکیل شده است ، ادامه داد : ۲۰۰ مورد پرونده با توجه به پیشرفت فیزیکی بالا با اعطای مهلت شش ماهه و تمدید قرارداد به مدت یکسال موافقت شده است .

منصور شفیعی یاد آور شد : از این تعداد پرونده ۱۱۰ فقره  نیز به علت عدم پیشرفت فیزیکی بر اساس معیار ها ( طرح زمانبندی ) و با حضور هیات نظارت رای به فسخ و استرداد اراضی گردید .

وی با اشاره  افزایش 50 درصدی  ساماندهی طرح های راکد در جهاد کشاورزی هرمزگان در سال جاری ، خاطرنشان کرد : این روند به صورت جد و در اواویت در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان دنبال می شود .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز