مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

تغییرات مدیریتی باهدف کارآمدی بیشتردر اداره امور است

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۷۵۳۳۸
تغییرات مدیریتی باهدف کارآمدی بیشتردر اداره امور است
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت:نگاه به آینده و برداشتن گامهای بلند درنیل به اهداف کلان و کارآمدی بیشتر دراداره امورازدلایل تحولات مدیریتی درآموزش و پرورش است که این امرنافی توانمندی مدیران سابق نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علی کرمپور در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی،اظهارداشت : اگرچه تاکنون طرح ها و کارهای بزرگی در آموزش و پرورش اجرا شده است اما آنچه مسلم است تا رسیدن به اهداف غایی نظام تعلیم و تربیت راه زیادی باید طی شود و باهمدلی و همراهی و بهره گیری از همه ی ظرفیت ها کمبودها را جبران کنیم .

وی تصریح کرد: قطعا یکی از اهدافی که باید مورد توجه قرار بگیرد توجه جدی به مبانی آموزشی و پرورشی دانش آموزان برای رسیدن به نسلی متعهد و انقلابی است که در واقع یکی از مهمترین سیاست های نظام جمهوری اسلامی است که مسئولان باید به آن اهتمام داشته باشند. وی با اشاره به سیاست های اجرایی آموزش و پرورش هرمزگان ، خاطر نشان کرد : توجه جدی به نیازهای ادارات آموزش و پرورش و پشتیبانی از طرح های آموزشی در جهت بستر سازی لازم برای حضور فعال معلمان با کمترین دغدغه در مدارس و کلاس های درس از سیاست های محوری مدیریت استان است که این امر با همکاری و همیاری همه دلسوزان امر تعلیم و تربیت حاصل خواهد شد . مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن قدردانی از زحمات رضا حیدری زاده مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خطاب به مدیر جدید ناحیه افزود : مدیر جدید باید با تلاش ،تعامل و همدلی و استفاده از ظرفیت های بالقوه این ناحیه آموزشی گام های بزرگ و موثری در راه پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرروش بردارد. این مقام مسوول همچنین با اشاره به این که راه رشد و تعالی آموزش و پرورش در پیوند بین مدرسه ، خانواده ، جامعه است، گفت : رمز موفقیت یک آموزش و پرورش پیشرو، پیوند و مشارکت بین اولیا و مربیان است که این امرباید در متن برنامه های همه متولیان آموزش و پرورش باشد . کرمپور در پایان گفت: دولت تدبیر و امید درسایه سیاست های مدبرانه خود و پیروزی در عرصه دیپلماسی افق روشنی را در اداره کشور گشوده است که بدون شک آثار و برکات این پیروزی درتوسعه همه جانبه خصوصا درعرصه تعلیم و تربیت تجلی خواهد یافت. مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیزگفت:به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری درسالی که به نام همدلی وهمزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است با تعامل و همکاری و همچنین بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل این ناحیه آموزشی، سیاستهای وزارت آموزش و پرورش رابا جدیت دنبال خواهیم کرد. محمد قویدل افزود: نهاد تعلیم و تربیت اصلی ترین رکن توسعه است و خود را خادم این نهاد مقدس برای اعتلا و کارآمدی هرچه بیشتردر مجموعه آموزش و پرورش ناحیه یک می دانم.

وی با تاکید براین که استراتژی اصلی این مدیریت ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت است بیان داشت: اهتمام لازم را در جهت نهادینه شدن امر پژوهش و تحقیقات علمی دانش آموزان و معلمان و همچنین ارتقای سطح علمی دانش آموزان خواهیم داشت و دراین مسیر به همراهی و همفکری همه دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت نیازمند هستیم. مدیرجدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس تاکید کرد: نیروی انسانی سرمایه اصلی آموزش و پرورش است که باید با ساماندهی مطلوب در مسیر اهداف و برنامه هاباشد تا این سرمایه عظیم نقش محوری خود را در ارتقاء امورایفا نماید. قویدل در پایان اظهارامیدواری کرد:با مشارکت خیرین نیکوکار و همکاری تنگاتنگ انجمن های اولیا و مربیان و هدایت ها و حمایت های مدیریت استان، آموزش و پرورش ناحیه یک در مسیراهداف کلان وبرنامه های اجرایی خود سربلند باشد. مدیرسابق آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیز گفت : تمرکز بر اهداف و برنامه های اصلی و پرهیز از حواشی دغدغه خود و همکارانم درمدت مسوولیت بود و در این مسیر با تعامل و همکاری کارآمدی آموزش و پرورش را دنبال نمودیم . رضا حیدری زاده اظهار امیدواری کرد، با توجه به درایت و توان و تجربه کافی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، این ناحیه آموزشی مسیر بالندگی و رشد خود را در نیل به اهداف کلان دنبال نماید. درپایان این مراسم ،با حضورمدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان ،حکم مسوولیت محمد قویدل به عنوان مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس به وی اعطا و از خدمات رضا حیدری زاده تقدیرشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز