شورای مشاوران، اتاق فکر فرهنگ و هنر است

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۷۵۵۱۰
شورای مشاوران، اتاق فکر فرهنگ و هنر است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در نخستین جلسه شورای مشاوران گفت: این شورا اتاق فکر و مرکز ارائه طرح ها و پیشنهادات مهم در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت مشورت و گفتگو در همه مناسبات و برنامه ها افزود: دلیل اصلی استقرار مشاوران متعدد در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر هرمزگان استفاده از تجربیات ارزنده افرادی است که می توانند با ایده ها، پیشنهادها و نظرات بر حسن اجرای آْنها زمینه لازم را برای تخصصی شدن روند کارها و تحول در این عرصه مهم فراهم آورند.

وی اظهار داشت: تاکنون مشاوران مختلفی در بخش های حقوقی، توسعه، طرح های عمرانی، جزایر، روحانیت، فرق و مذاهب، بانوان، پژوهش، خیرین و …منصوب شده اند و این روند در حوزه های دیگر نیز ادامه خواهد داشت و ماحصل این اقدام بهبود فعالیت ها و تسریع در روند برنامه ریزی و سیاستگذاری حوزه فرهنگ و هنر بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به برگزاری مستمر جلسات شواری مشاوران تاکید کرد و اذعان داشت: شورای مشاوران در حقیقت بازوان فکری مدیرکل در حوزه های مختلف هستند و با توجه به تجارب ارزنده شان می تواننند بهترین و سودمندترین روش را برای پیشبرد اهداف فرهنگی مطابق با رویکرد نظام ارائه دهند.

درویش نژاد عنوان کرد: برنامه ها و پیشنهادها باید مطابق با شعار سال که ” دولت و ملت، همدلی و همزبانی” می باشد ارائه شود و تمام برنامه ها رویکردی مردم محور داشته باشد زیرا معتقدیم فرهنگ می تواند می تواند مبنا و متصل کننده دولت و ملت در بسیاری از زمینه ها باشد.

وی ظرفیت و استعدادهای فرهنگی و هنری هرمزگان را بیشمار دانست و گفت: در قدم اول شناسایی ظرفیت ها، پتانسیل ها، استعدادهای مختلف فرهنگی و هنری هرمزگان که در بسیاری موارد چندان مورد مطالعه و شناخت قرار نگرفته است شناسایی شود و بر اساس آن راه های تبلور و رشد فرهنگی را با همیاری و همکاری خانواده فرهنگ و هنر ایجاد کر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز