حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی اعلام شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۸۱۷
حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی اعلام شد
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از ابلاغ بخشنامه میزان حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (داخلی و خارجی) در سال 1394 توسط مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مهندس سلیمی افزود: حق الزحمه ثبت نام به همراه مشاوره شغلی در دفاتر کاریابی داخلی 130 هزار ریال و در دفاتر کاریابی خارجی نیز 200 هزار ریال تعیین شده و  حق الزحمه ثبت نام به همراه مشاوره شغلی کاریابی داخلی در مناطق محروم کشور نیز  100 هزار ریال تعیین شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس ابلاغ  شورای عالی کار در سال جاری، حق الزحمه بکارگیری کاریابی ها،  برابر پنجاه درصد حداقل دستمزد اعلام شده برای یک ماه و برای قراردادهای کمتر از یکسال حق الزحمه به نسبت ماههای کارکرد محاسبه خواهد شد.

مهندس سلیمی در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی دفاتر کاریابی مکلف می باشند این بخشنامه را در محل مناسب و در معرض دید عموم مراجعه کنندگان قرار دهند، بیان داشت: عدم رعایت هر یک از بندهای اعلام شده ،تخلف محسوب شده و اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان و انجمن های صنفی کاریابی ها موظف به رسیدگی می‌باشند.

قابل ذکر است که متن کامل  ابلاغیه میزان حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی در سال 94 در سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، به آدرس Hormozgan.mcls.gov.ir  می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز