نماینده عالی دولت در استان هرمزگان:

دولت تدبیر و امید در راستای صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران تلاش کرده است

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۷:۵۶:۴۶
کد خبر: ۲۷۶۳۸۴
دولت تدبیر و امید در راستای صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران تلاش کرده است
استاندار هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید در راستای حفظ و صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران تلاش کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری با تبریک و گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای، عنوان کرد: دانشمندان و متخصصان ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی خود طی سالیان اخیر، موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر و بزرگی را در عرصه فناوری هسته ای در کشور رقم زده اند.

وی استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را از حقوق مسلم ملت بزرگ ایران دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند سایر کشورها حق دارد در چارچوب قوانین و مقررات بین المللی از انرژی هسته ای استفاده کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای حفظ و صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران تلاش کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، موجب اثبات حقوق ملت ایران و حفظ دستاوردها و دانش هسته ای کشور شده و در کنار آن نیز تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران رفع خواهد شد.

جادری با تمجید از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات لوزان، تصریح کرد: استفاده از فناوری هسته ای از حقوقی است که دولت و ملت ایران بر استفاده از آن ایستادگی کرده اند و در این زمینه کوتاهی نخواهند داشت.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هسته ای کشور، خاطرنشان کرد: بنده این روز بزرگ را به تمامی مردم ایران و به خصوص دانشمندان و فعالان عرصه فناوری هسته ای تبریک می گویم و امیدوارم پیشرفت های کشور در این زمینه در عین تعامل های بین المللی تداوم داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز