سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون و کار هرمزگان:

۲۷ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برتر

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۸:۴۷
کد خبر: ۲۷۷۰۳۴
۲۷ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برتر
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، آخرین مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استانی را 27 فروردین سالجاری اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "برخورداری" افزود: کارآفرینان بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات می توانند با مراجعه به نشانی سایت www.karafarinanebartar.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اتمام مهلت تعیین شده دسترسی به سایت مورد نظر برای ورود اطلاعات غیرممکن خواهد بود.
 وی اظهارداشت: پرونده‌هایی که اطلاعات ارسالی آن‌ها ناقص باشد در فرآیند داوری قرار نمی‌گیرند و در لیست انتخاب نخواهند بود  لذا تمامی کارآفرینان باید با دقت صفحات مربوطه در سایت را تکمیل کنند.
جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر بمنظور تکریم و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، ارائه راهکارهای عملی ترویج کارآفرینی متناسب با چشم‌انداز 20 ساله، تکمیل و ارتقای شاخص‌های شناسایی کارآفرینان برتر، پویاسازی بانک اطلاعات شناسایی کارآفرینان برتر مبتنی بر شاخص‌ها، فراهم‌سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برتر، برگزار می‌شود.
نظر شما