شهردار بندرعباس مطرح کرد:

نیازمند همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۷۹۰۹۹
نیازمند همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم
شهردار بندرعباس گفت: در مسیر ساخت پروژه‌های عمرانی نیازمند همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده صبح امروز در جریان بازدید معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان از پروژه در حال اجرای تقاطع غیر هم سطح جهانبار، اظهار کرد: این پروژه در راستای رفع مشکلات ترافیکی شهر بندرعباس در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این تقاطع یکی از پر ترافیک‌ترین مناطق شهر بندرعباس محسوب می‌شود، افزود: در دوره جدید شهرداری بندرعباس، قصد داریم مشکلات ترافیکی را به حداقل برسانیم که در این ارتباط اقداماتی مانند احداث تقاطع‌های غیر هم‌ سطح، زیرگذر و غیره در حال انجام است.

شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: بر اساس اصول مهندسی و پل سازی، تعداد 120شمع  به طول 28 متر و قطر 120 سانتیمتر، ساخته می‌شود.

امینی‌زاده با اشاره به تأثیر احداث این تقاطع غیر هم سطح در روان ‌سازی ترافیک، تصریح کرد: بهبود عبور و مرور یکی از مهمترین مزایای ساخت تقاطع‌های غیر هم سطح است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز این پروژه با مشکلاتی همراه بوده‌ایم که برای رفع آنها نیازمند همکاری بیش از پیش اداراتی مانند آبفاضلاب و شرکت توزیع برق هستیم، تصریح کرد: تسریع در اجرای این پروژه نیازمند همکاری این دستگاه‌ها است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: مجموع اعتبار پروژه تقاطع غیر هم سطح جهانبار بالغ بر 120 میلیارد ریال می‌باشد که برای بحث‌های زیر ساختی و مهیا ساختن شرایط عملیات اجرایی، بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

امینی‌زاده با اظهار اینکه همراهی سایر دستگا‌ه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف شهرداری در راستای رفاه بیشتر شهروندان ضروری است، گفت: وجود تأسیسات مختلف و معارضات در اجرای پروژه‌هایی مانند این تقاطع غیر هم سطح، موجب کاهش سرعت عملیات اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تعویق سه ماهه در آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح چهار راه جهانبار به دلیل وجود تأسیسات زیر زمینی، اظهار کرد: در مسیر ساخت پروژه‌های عمرانی نیازمند همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

گفتنی است، در ادامه نیز معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان به همراه شهردار و برخی دیگر از مدیران حوزه شهری از روند اجرایی و پیشرفت این پروژه بازدید کردند.

نظر شما