مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر خواستار شد:

ارتقای جایگاه آموزشی شهرستان با برنامه‌ریزی مدیران مدارس و تلاش معلمان

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۷۹۱۱۰
ارتقای جایگاه آموزشی شهرستان با برنامه‌ریزی مدیران مدارس و تلاش معلمان
مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر در نشست شورای دبیران آموزشگاه مکتب الزهرا (س) بر برنامه‌ریزی دقیق و ارتقای مسائل کمی و کیفی آموزش در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اسماعیل خرامیده که در جلسه شورای دبیران دبیرستان دخترانه مکتب الزهرا (س) حضور یافته بود اظهار داشت: پیگیری و عملی نمودن برنامه‌های علمی و آموزشی نیازمند همراهی همه مجموعه آموزش‌وپرورش است و مدیریت توانمند می‌تواند مسائل و مشکلات پیش رو را مرتفع سازد. وی بابیان اینکه جلسه شورای دبیران یک جلسه کاربردی است افزود: مدیران مدارس با ساماندهی برنامه‌های مدرسه و نیازسنجی مسائل باید بر کادر خود نظارت داشته باشند و دبیران موفق را موردتقدیر قرار دهند. خرامیده با تأکید بر اینکه همه عوامل آموزش‌وپرورش در خدمت دانش‌آموز و آموزش آنان هستند خاطرنشان ساخت: بهره‌گیری از راه‌کارهای متنوع برای افزایش انگیزه دانش آموزان، ارائه مشاوره، برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقدیر از دانش آموزان به شیوه‌های مختلف می‌تواند منجر به افزایش کیفیت مدارس گردد.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر با اشاره به نزدیکی امتحانات نهایی و پایانی دانش آموزان عنوان داشت: میانگین نمرات امتحان نهایی در سال گذشته رضایت‌بخش نبوده است و شهرستان خمیر باوجود دانش آموزان علاقه‌مند و دبیران متعهد می‌تواند به جایگاه بالاتری دست پیدا کند. وی از ارزیابی و رصد مسائل آموزشی توسط تیمی متشکل از کارشناسان آموزش‌وپرورش، مدیران مدارس و معلمان خبرداد و گفت: به‌منظور تسریع مسائل تعلیم و تربیت دلایل افت و رشد دروس و جایگاه مدارس شهرستان موردبررسی قرار می‌گیرد. در این نشست که معاون آموزشی و کارشناس آموزش متوسطه نیز حضور داشت مدیر، معاون و دبیران دبیرستان مکتب الزهرا (س) به بیان مسائل و موارد مدرسه پرداختند.

نظر شما