برگزاری جلسه ستاد اعتکاف و شروع نام نویسی از متقاضیان در شهرستان پارسیان

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۶:۴۹
کد خبر: ۲۷۹۱۳۴
برگزاری جلسه ستاد اعتکاف و شروع نام نویسی از متقاضیان در شهرستان پارسیان
جلسه ستاد اعتکاف با حضور و شرکت اعضای فعال فرهنگی در دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شدهمزمان نام نویسی از متقاضیان شروع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمزه غلامی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت جلسه ستاد اعتکاف، شنبه 29 فروردین ماه در دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شدو در این جلسه حجت الاسلام صادق مرادی سرباز طلبه اداره تبلیغات اسلامی پارسیان به عنوان دبیر ستاد اعتکاف شهرستان پارسیان معرفی شد.

در این جلسه که با دعوت اداره تبلیغات اسلامی پارسیان از دست اندرکاران و فعالان در دوره های قبل تشکیل گردید، حجت الاسلام والمسلمین هادی میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان با بیان اهمیت برگزاری اعتکاف و نقش سازده آن در جامعه بر برگزاری با شکوه و معنوی مراسم اعتکاف تاکید کرد.

وی گفت اهمیت و تاثیر اعتکاف در خودسازی و ارتقاوجامعه انسانی همه را بر برگزاری صحیح و معنوی این مراسم سوق می دهد اعتکاف محو خود خواهی در امواج بلند خداگرایی و خدمت به امت اسلامی است. و روایات زیادی بر برگزاری اعتکاف و تاثیرات مثبت آن بر افراد و جامعه و نقش تربیتی بر جامعه دارد که پیامبر اکرم (ص) می فرماید: کسی که از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی اعتکاف می کند تمام گناهان گذشته اش آمرزیده می شود.

در این جلسه مصوب شد که مراسم اعتکاف برادران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) احشام پارسیان و مراسم اعتکاف خواهران در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) برگزار گردد ،هزینه ثبت نام برای هر فرد مبلغ بیست هزار تومان که مهلت ثبت نام تا 11 اردیبهشت می باشد که از همه متقاضیان جهت نام نویسی جهت شرکت در اعتکاف به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان مراجعه نمایند و جهت اطلاعات بیشتر و نام نویسی با شماره تماس 44625900 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز