سخنرانی معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در شرکت آب منطقه ای هرمزگان

۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۵۸۲
سخنرانی معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در شرکت آب منطقه ای هرمزگان
مراسم سخنرانی معاون ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر با حضور مدیرعامل ، معاونین وکارکنان شرکت آب منطقه ای هرمزگان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،معاون ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به تاریخچه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت : امربه معروف ونهی از منکر فقط تذکر به حجاب خانم ها نیست بلکه اعمالی بسیار بالاتر از اینهاست که در قرآن و احادیث امامان ما بسیار به آن اشاره شده است .

وی با بیان اینکه تلاش ما برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، افزود: تشخیص، تکریم، تذکر، تحمل و تاب آوردن، تکرار و تشکر جزو اصولی است که هر آمر به معروف و ناهی از منکر باید آن را رعایت کند تا بتواند به هدف خود به درستی دست پیدا کند.

حجت السلام والمسلمین اسماعیلی اظهار داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید با حفظ حریم خصوصی افراد همراه باشد و احترام به افراد جزو اصول این امر مقدس است.

وی افزود : هنوز بسیاری از مردم ما جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را نمی دانند زیرا حوزه آن بسیار گسترده و وسیع می باشد.

حجت السلام والمسلمین اسماعیلی گفت : امربه معروف و نهی از منکر دعوت به خوبی ها و بازداشتن از بدی ها است.

ایشان بی قانونی ، ترویج خرافات ، بداخلاقی ، کینه ، دروغ و آمارهای دروغ را عین منکر و بدی ها دانست و بیان کرد: صداقت، اعتمادسازی، تعهد، عدالت و... سرمایه‌های اجتماعی هستند که درصورتی که اتفاق بیفتد توسعه و تسهیل امور را فراهم می‌کند.

معاون ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر گفت : حسادت ، خشم ، عصبانیت ،تجسس ، جستجو و سرکشی در زندگی خصوصی افراد هیچ ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه و تربیت فرزندان صالح افزود : کارمندان و مدیرانی که تمام وقت خود را صرف امور اداری می نمایند نباید از خانواده غافل شوند .

حجت السلام والمسلمین اسماعیلی تاکیدکرد مراقب فرزندانمان باشیم که به خلاف کشیده نشوند ، دنیای مجازی غول خطرناکی است که همواره فرزندانمان را تهدید می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز