کاشت ۱۳۵ هزار نشاء گل‌های تابستانی در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۰۸:۳۷:۴۳
کد خبر: ۲۸۹۵۹۰
کاشت ۱۳۵ هزار نشاء گل‌های تابستانی در بندرعباس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از کاشت بیش از 135 هزار نشاء گل‌های تابستانی در بوستان‌ها و فضاهای سبز این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، امید ذاکری در این باره اظهار کرد: سازگاری گل‌های کاشته شده با شرایط آب و هوایی بندرعباس، مهمترین ویژگی‌ این اقلام کاشته شده است.

وی افزود: این گلها شامل گل ناز به تعداد 5 هزار و 500 نشاء، پریوش 45 هزار و 890 نشاء، رعنا زیبا 57 هزار نشاء و کوکب کوهی 158 هزار نشاء بوده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: نشاءهای کاشته شده در رنگ‌بندی‌های مختلف شامل پریوش صورتی، قرمز، سفید، گل ناز قرمز و سفید، کوکب کوهی زرد، رعنا زیبا زرد و قرمز کاشته شده‌اند.

ذاکری بیان کرد: کاشت این گلها از ابتدای اردیبهشت ماه و در بلوار امام خمینی، بلوار امام حسین، بلوار غدیر، بلوار ساحلی، بلوار امام سجاد، بلوار جمهوری اسلامی، بوستان‌ها و گلدان‌ها و فلاور باکس‌های سطح شهر کشت گردیده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: کاشت گل‌های فصلی در رنگ‌ها و انواع مختلف از برنامه‌های این سازمان است، به گونه‌ای که در پاییز و زمستان سال گذشته حدود یک میلیون نشاء از انواع گل‌های فصلی در سطح فضای سبز شهر کاشته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز