جلسه تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۷:۳۹:۲۸
کد خبر: ۲۹۶۵۰۶
جلسه تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی در بندرعباس
جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با حضور معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان ، در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد  گفت:ارزیابی فعالیت های ستاد  صیانت از حقوق شهروندی هم از سوی ستاد استانداری و هم از سوی استانداری مرکز انجام می گیرد.

وی در رابطه با حقوق شهروندی افزود:در این رابطه باید 4جلسه داشته باشیم وآموزش های لازم در رابطه با صیانت از حقوق شهروندی انجام گیرد وحقوق شهروندی باید در معرض ارباب رجوع انجام گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد ضمن اهمیت برگزاری نشست علمی در زمینه انضباط اداری اظهار داشت:بسیج اداره و شورای امر به معروف و نهی ازمنکر و شورای نماز اداره باید در جهت حقوق شهروندی باید فعالتر و با واحدهای نظارتی سایر دستگاههای اجرایی تعامل داشته باشد.

وی بر رسیدگی به تخلفات کارکنان در برخورد با ارباب رجوع ،ملاقات عمومی با مدیر کل در روزهای سه شنبه،دایر کردن میز خدمت،حضور مدیران در مساجد و حسینیه ها و مکان های عمومی تاکید کرد.

انصاری راد در پایان تصریح کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی اثربخش برای کارکنان از طریق سامانه پیامکی ،سایت تبیان،انعکاس در فضای مجازی و نشریات را از دیگر برنامه ها برشمرد.

نظر شما