امام حسن (ع) اسوه کرامت و بردباری هستند/طومار تحریم ها برچیده می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۷:۴۴:۰۹
کد خبر: ۲۹۶۵۰۷
امام حسن (ع) اسوه کرامت و بردباری هستند/طومار تحریم ها برچیده می شود
استاندار هرمزگان گفت: حضرت امام حسن مجتبی عمر شریف خویش را در راه نجات انسان ها و کرامت به مردم سپری کردند و این امام بزرگوار الگو و اسوه ای برای بشریت هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  جاسم جادری در مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) که در حسینیه امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس برگزار شد با تبریک فرارسیدن 15 رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، عنوان کرد: امام حسن (ع) اولین نوه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) هستند که نام این امام بزرگوار نیز از سوی خداوند متعال انتخاب شده است.

وی ادامه داد: امام حسن مجتبی (ع) محبوب رسول خدا بود و از خصلت های مهم ایشان، عبودیت این امام بزرگوار بوده و امام دوم شیعیان، انسانی فاضل، بردبار و سخاوتمند بودند.

استاندار هرمزگان افزود: حضرت امام حسن مجتبی عمر شریف خویش را در راه نجات انسان ها و کرامت به مردم سپری کردند و این امام بزرگوار الگو و اسوه ای برای بشریت هستند.

جادری خاطرنشان کرد: کرامت امام حسن (ع) به حدی بود که ایشان حداقل سه بار اموال خویش را در راه خدا بخشیدند.

وی تصریح کرد: امام حسن مجتبی به عنوان امام دوم شیعیان 10 سال امامت امت اسلامی را بر عهده داشتند و پیش از آن نیز30 سال همراه پدر بزرگوار خویش، امام علی (ع) بودند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران فکر می کردند با اعمال تحریم ها می توانند، ملت ایران را تسلیم کنند اما با حکمت، تدبیر و درایتی که در پیش گرفته شد، توطئه دشمنان خنثی شده و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسیده است.

جادری با اشاره به عقب نشینی آمریکایی ها در موضوع بازدید از مراکز هسته ای ایران، اظهار داشت: با هماهنگی و همدلی میان مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، طومار تحریم های ظالمانه ای که به ملت ایران تحمیل شده، برچیده خواهد شد و طی روزهای آینده شاهد پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز