تفاهم نامه فرهنگی و هنری با شهرداری بندرلنگه و بندرکنگ

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۹:۱۹
کد خبر: ۲۹۶۵۱۱
تفاهم نامه فرهنگی و هنری با شهرداری بندرلنگه و بندرکنگ
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه از توافق نهایی این اداره با شهرداری‌های بندرلنگه و بندرکنگ در خصوص تجهیز وتوسعه زیر ساخت های فرهنگی هنری شهرستان بندرلنگه به صورت مشارکتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، حسین محسنی در خصوص این توافق گفت: با توجه به نیاز این شهرستان به فضاهای  فرهنگی و عدم رشد سخت افزاری و همچنین منابع محدود فرهنگی لازم بود دیگر دستگاه ها برای افزایش فضاهای فرهنگی ورود و مشارکت جدی داشته باشند .

وی افزود: خوشبختانه با جلسات مکرر که با شوراهای بندرلنگه و بندرکنگ برگزار شد باعث گردید اعضا و شهرداران از این طرح استقبال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت : طبق موارد تفاهم نامه‌ی پیشنهادی قرار شد شهرداری بندرلنگه نسبت به تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای گوهر همکاری و همچنین نسبت به تکمیل ساختمان واقع در پارک دولت شهر بندرلنگه بعنوان پلاتو و نگارخانه اقدام و سپس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز آنرا تجهیز کند .

محسنی اضافه کرد: شهرداری بندرلنگه نیز متعهد شد نسبت به تعمیر و تجهیز “خانه فکری” پس از واگذاری آن توسط اداره گردشگری و میراث فرهنگی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام و سپس در اختیار انجمن های هنری شهرستان قرار گیرد .

وی نسبت به تفاهم نامه شهرداری بندرکنگ با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در این تفاهم نامه‌ی پیشنهادی قرار شد شهرداری بندرکنگ نسبت به واگذاری قطعه زمین و مشارکت در ساخت پلاتو و نگارخانه و فضای سبز در آن به عنوان سرای هنر همکاری کند که خوشبختانه زمین مذکور مشخص و مراحل واگذاری آن در حال انجام است

محسنی ادامه داد: همچنین شهرداری بندرکنگ متعهد گردید بنایی تاریخی که متعلق  به اداره گردشگری و میراث فرهنگی  را پس از  تجهیز و تعمیر در اختیار انجمن های هنری شهر بندرکنگ با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهد.

در پایان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همکاری بجا و شایسته اعضای محترم شورای بندرلنگه و بندرکنگ و همچنین شهرداران محمد رضازاده (شهردار بندرلنگه) و ایوب زارعی (شهردار بندرکنگ) تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز