نشست اداری مدیران و معاونین شرکت مخابرات استان هرمزگان

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۵۱۵
نشست اداری مدیران و معاونین شرکت مخابرات استان هرمزگان
جلسه شورای معاونین مخابرات استان هرمزگان ، با حضور مدیر عامل، معاونان و مدیران در سالن ویدئو کنفرانس این شرکت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،دراین نشست که با تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید آغاز شد وضعیت فعلی،برنامه های در دست اجرا و اهداف آتی شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . در ابتدا مهندس احمد طبا مدیر عامل مخابرات استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ، به نتایج حاصله از جلسات پیشین شورای معاونین اشاره کرد و افزود : لازم است جهت پیشبرد اهداف شرکت نسبت به اجابت موارد خواسته شده و ارسال اقدامات انجام شده متعهد و مصمم باشیم .

مدیر عامل شرکت مخابرات استان در ادامه به بیان راهکارهایی جهت کم کردن هزینه های شرکت و استفاده بهینه از انرژی ولزوم تشکیل کمیته ای با این عنوان پرداخت و خاطر نشان کرد : میزان مصرف کنتورهای موجود و گزارش کارکرد آن باید توسط روسای ادارات و مسئولین ذیربط به کمیته انرژی جهت مقایسه و ارزیابی آمار و ارقام ارسال شود تا هزینه های شرکت به طور چشم گیری کاهش یابد .

مهندس میرطبا تدوین و ارائه دستورالعمل اجرایی توسط رئیس کمیته انرژی و معاونت شبکه را مهم دانست و تصریح کرد : ایزوله کردن سیستم های سرمایشی و گرمایشی شرکت کمک زیادی به تقلیل هزینه های مربوطه خواهد کرد .

پیگیری نصب و راه اندازی سیستم حضور و غیاب به صورت آنلاین ، الزام اعلام گزارش عدم حضور و غیبت پرسنل تحت سرپرستی ، تدوین و پیگیری برنامه جامع امر به معروف ونهی از منکر توسط روابط عمومی ، تهیه شناسنامه آماری تجهیزات اداری و فنی بی هویت برای کلیه بخشهای موجود در شرکت، برگزاری منظم جلسه کمیته لاوصولی ، پیگیری موضوع بهره برداری از سیستم های و تجهیزات نصب شده جدید و یا خریداری شده ، برگزاری مکرر جلسات کمیته بحران شرکت و پیگیری موضوعات طرح تعالی سازمانی و استراتژی شرکت از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود .

نظر شما