به مناسبت ۲۶ مردادماه؛

آزادگان حوزه دریایی و بندری هرمزگان در بندر شهید رجایی تجلیل شدند

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۰۹۰۷۵
آزادگان حوزه دریایی و بندری هرمزگان در بندر شهید رجایی تجلیل شدند
همزمان با 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن، طی مراسمی شش نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی تجلیل و تقدیر شدند.

به خبر گزاری برنا در هرمزگان، "حمیدرضا محمد حسینی" معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تبریک این مناسبت به اعضای جامعه دریایی و بندری استان به ویژه آزادگان سرافزاز، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی افزود: اسرای ایرانی در دوران اسارت خود جلوه های زیبای از صبوری و رمز ماندگاری و حضور پر صلابت نظام اسلامی را به تصویر کشیدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز با الهام از بزرگ آزاده شیعیان و با الگو قرار دادن حماسه ساز کربلا حضرت زینب (س) بعنوان اسوه صبوری با شجاعت دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشتن و شکوه مقاومت و سربلندی را بر صفحه تاریخ رقم زدند.

محمد حسینی اضافه کرد: بر ماست که امروز صبوری این قهرمانان را ارج نهیم و فرهنگ مقاومت و ایثارشان را نهادینه کنیم.

در ادامه این مراسم، "محمود صابری" فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی طی اظهاراتی تفصیلی به تحلیل ریشه های بروز جنگ تحمیلی عراق علیه کشور جمهوری اسلامی و اتفاقاتی پرداخت که به صدور قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و آتش بس بین این دو کشور انجامید.

در بخش دیگری این برنامه، یکی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداخت.

در پایان این مراسم، از آقایان کوروش لک، عبدالله خدمتکاری، حسن مینابی، محمد گشوییه، غلام رهسپاری و یوسف قاسمی به عنوان شش آزاده شاغل در بندر شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما