با حضور مسئولین ثبت احوال استان هرمزگان محقق شد:

تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۵:۳۳
کد خبر: ۳۰۹۴۶۹
تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان
ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان جهت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این هفته در این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در این جلسه احمد طاهری ،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل با اشاره به نقش کلیدی کارکنان در برنامه ریزی و اجرای باشکوه برنامه های این هفته اظهار داشت: معاونین ستاد می توانند برنامه های پیشنهادی خود در را بصورت مشروح جهت بررسی و اجرا اعلام نمایند.

وی در ادامه عنوان نمود: روسای ادارات تابعه ضمن تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت همکاری لازم را مبذول و صورتجلسات مربوطه را به دبیر ستاد استان تحویل نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل یکی دیگر از برنامه های مهم در هفته دولت را برگزاری همایش تجلیل از کارمندان نمونه ادارات عنوان نمود.

وی مزین نمودن سربرگهای اداری با عناوینی از فرمایشات مقام معظم رهبری وحضرت امام خمینی در رابطه بادولت وشهیدان رجایی وباهنر را کاری زیبا دانست و از ادارات خواست تا هرکدام با تحویل گزارش عملکرد یکساله خود به فرمانداری نسبت به ارائه گزارش به مردم همکاری کنند.

در این جلسه طاهری با بیان این که ارائه خدمات دولت ٬ ارائه خدمات نظام است گفت: برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دولت ٬امسال جدا از رویکرد عمرانی و اقتصادی با توجه ویژه ی مقام معظم رهبری به امر فرهنگ ٬باید رویکرد فرهنگی نیز داشته باشد که این برنامه ها به طور ویژه ای پیگیری و اجرا شود و ادارات و نهادهای شهرستان نیزباید در اجرای هر چه بهتر برنامه ها همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل اظهار داشت : از آنجایی که گرامیداشت هفته دولت با یاد شهیدان رجایی و باهنر آمیخته است ٬ باید با تبیین راه و اندیشه های این بزرگمردان ٬ یاد و نام این شهیدان گرانقدر را گرامی بداریم.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و از آنجایی که محور برنامه های هفته دولت فرهنگی است ٬وظیفه ماست که در این مسیر به درستی حرکت کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز