فرماندار شهرستان سیریک:

خبرنگاران نیروهای جبهه دانایی هستند

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۰:۳۸
کد خبر: ۳۰۹۴۸۶
خبرنگاران نیروهای جبهه دانایی هستند
فرماندار شهرستان سیریک در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد گفت: خبرنگاران نیروهای جبهه دانایی هستند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، فرماندار شهرستان سیریک ، خبرنگاران را دیدبانان هویت ایرانی و ملی دانست و افزود: دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه ای را برای اهالی رسانه قائل شده است و لازمه دستیابی به توسعه پایدار و متوازن استفاده از ظرفیت رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری هاست.

وی اضافه کرد: خبرنگاران، وجدان بیدار جامعه هستند و همراهی آن ها با آحاد جامعه باعث ایجاد اتحاد و همگرایی در اقشار مختلف می شود.

مبارکی بر اهمیت رفع دغدغه های معیشتی خبرنگاران تأکید کرد و اظهار داشت: تأمین حداقل های نیازهای خبرنگاران و توجه به حقوق صنفی آن ها بعث تقویت این حوزه خواهد شد و در این راستا همه متولیان باید نگاهی حمایت گرانه داشته باشند.

مبارکی یادآور شد: همه خبرنگاران با عشق و علاقه وارد جریان اطلاع رسانی شده اند و فعالیت آن ها باعث انعکاس فعالیت ها، خدمات، کمبودها و مشکلات می شود و از این طریق قابلیت ها مشخص و رویه های نادرست اصلاح می شود.

وی سه اصل دقت، سرعت و صحت اخبار را از الزامات کار خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگاران ، الگوهای برجسته جامعه هستند و با محور قرار دادن اخلاق، تخصص و دین مداری، سفیران اصلی نظام و بازوان توانمد انقلاب و مردم هستند.

فرماندار شهرستان سیریک از تلاش و کوشش خبرنگاران شهرستان سیریک تقدیر و تشکر کرد و افزود: خبرنگاران با زحمات شبانه روزی توانسته اند فعالیت های دولت را به خوبی برجسته و اطلاع رسانی کنید.

مبارکی از حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از خبرنگاران شهرستانی تقدیر و تشکر ویژه کرد.

در ادامه، رئیس خانه مطبوعات استان،رسانه و مطبوعات را دانشگاه عمومی جامعه قلمداد کرد و گفت : روزنامه ها و مطبوعات بعد از انقلاب رشد چشمگیری را به لحاظ کمی، کیفی و تأثیر گذاری داشته اند.

شیرزاد عزتی افزود: قبل از انقلاب، مطبوعات فقط منحصر به پایتخت بود اما هم اکنون تمام استان ها و حتی شهرستان ها از مطبوعات و رسانه برخوردارند.

وی به وضعیت مطبوعات استان هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند از لحاظ کمی، مطبوعات استان در رقابت با سایر استان ها قابل مقایسه نباشد اما از لحاظ کیفی و تأثیر گذاری جایگاه بسیار مناسبی دارد.

رئیس خانه مطبوعات استان یادآور شد: شهرستان سیریک به لحاظ بافت اجتماعی و جاذبه های طبیعی و محیطی از استعدادهای بسیار خوب برخوردار است که باید بیش از پیش از طریق خبرنگاران اطلاع رسانی شود.

در پایان، مهرداد احمدی نماینده خانه مطبوعات در شهرستان سیریک به بیان وضعیت اطلاع رسانی و خبرنگاران و مشکلات معیشتی و کاری آن ها پرداخت و خواستار حمایت و توجه بیشتر مسئولان و متولیان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز