پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته دولت

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۰۶۸۴
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته دولت
دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، متن پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته دولت به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای نخست شهریور ماه هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی است که نمونه های عینی و حقیقی خدمتگزاران صادق مردم هستند. شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود در راس دولت جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ، الگوی خدمت خالصانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جاودانه ساختند.

 

این بزرگواران با تاسی از پیامبر بزگوار اسلام (ص) و اهل بیت (ع) ، شیوه حکومتی امیرالمومنین امام علی (ع) را با پیروی از آموزه های گران قدر حضرت امام خمینی (ره) چراغ راه خود قرار دادند تا نمونه یک دولت اسلامی که مردم را ولی نعمت خود می داند و در راه خدمت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد را به جهانیان نشان دهند.

در طول 37 سال که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد، دولت های مختلف با پشتوانه و رای مردم روی کار آمده اند و همواره تحت حمایت رهبری انقلاب قرار داشته اند که این دو ویژگی مهم موجب شده تا دولت ها در راه خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

هفته دولت هرسال فرصت مناسبی است تا دولتمردان صادقانه با مردم سخن بگویند و ضمن بیان مشکلات، اقدامات و دستاوردهایی که دولت برای رفع مشکلات و رفاه و آسایش بیشتر مردم داشته است را بازگو کنند و در واقع هفته دولت سال 94 می تواند تجلی گاه همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد تا در این هفته مردم و مسئولان وحدت و انسجام خود در رسیدن به تعالی کشور را به نمایش بگذارند.

همچنین این ایام با دومین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید با رای و اراده مردم مصادف شده است. دولتی که در طول دو سال گذشته تلاش کرد تا ضمن پایبندی به میثاقی که با ملت بسته بود، مشکلات کشور را با تدبیر و عقلانیت رفع کند.

دستیابی به توافق جامع هسته ای که از مهمترین وعده های دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود در این دو سال محقق شد تا هم شاهد حفظ دانش هسته ای و چرخیدن سانتریفیوژها در کشور باشیم و هم با برداشته شدن تحریم های ظالمانه و ناعادلانه شاهد به چرخش درآمدن چرخ اقتصاد و زندگی مردم باشیم.

بی شک این دستاورد مهم تاثیرات عمیقی بر زندگی و اقتصاد ملت ایران خواهد شد اما دولت تدبیر و امید علاوه بر این توجه ویژه ای نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ظرفیت های داخلی کشور داشته که موجب شد در این دو سال کشور از رکود اقتصادی خارج گردد و تورم افسار گسیخته نیز مهار شود.

طرح تحول نظام سلامت نیز یکی از کارنامه های موفق دولت یازدهم است که توانست با ارتقاء شاخص های حوزه بهداشت و درمان، جهش قابل توجهی را در نظام سلامت کشور ایجاد کند.

اینجانب در پایان ضمن تبریک هفته دولت به تمامی تلاشگران دولت جمهوری اسلامی ایران و به خصوص کارمندان خدوم دولت در استان هرمزگان، به اطلاع مردم شریف، مومن و انقلابی استان هرمزگان می رسانم که با تلاش های صورت گرفته در دولت یازدهم، تعداد 663 پروژه با اعتباری بالغ بر 794 میلیارد تومان در ایام هفته دولت سال جاری در سراسر هرمزگان افتتاح و تقدیم مردم استان خواهد شد.

 

 

جاسم جادری

 

استاندار هرمزگان

 

نظر شما