افتتاح پروژه های عمرانی شهر بندرعباس

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۴:۱۲
کد خبر: ۳۱۱۴۱۵
افتتاح پروژه های عمرانی شهر بندرعباس
پروژه های عمرانی شهر بندرعباس با حضور احمد پویافر فرماندار بندرعباس در معیت دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان در اولین روز از هفته دولت افتتاح گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، پروژه های عمرانی شهر بندرعباس با حضور احمد پویافر فرماندار بندرعباس در معیت جادری استاندار محترم هرمزگان در اولین روز از هفته دولت افتتاح گردید .

فرماندار شهرستان بندرعباس در افتتاح این پروژه ها بیان داشت : افتتاح پروژه های عمرانی نگاه و رویکردی اجتماعی محور مردم به دولت تدبیر و امید است .

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی اظهار داشت : آرامش زندگی مردم به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است و در اولین روز از هفته دولت 12 پروژه عمرانی به ارزش بیش از 706 میلیون ریال در شهرستان بندرعباس به بهره برداری میرسد.

همچنین احمد پویافر گفت : این پروژه ها شامل دبستان 15 کلاسه محمدیه ، ساختمان اداری شیلات بندرعباس ، دبستان  10کلاسه شهید حسینی مسکن مهر ، کارخانه فومن شیمی و شرکت نوآوران قیر جنوب است .

شایان ذکر است احمد پویافر فرماندار بندرعباس در معیت دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان در گلزار ملکوتی شهدای شهر بندرعباس و همچنین با نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان  در اولین روز از هفته دولت دیدار نمودند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز