همزمان با هفته دولت؛

۲۷ کیلومتر پروژه راهسازی در بستک به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۱۸۲۱
۲۷ کیلومتر پروژه راهسازی در بستک به بهره برداری رسید
همزمان با هفته دولت 27 کیلومتر پروژه راهسازی در شهرستان بستک با حضور مسوولان استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضایی لری معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در مراسم یهره برداری از این پروژه ها گفت: همزمان با هفته دولت 27 کیلومتر پروژه احداث و روکش راههای اصلی و روستایی شهرستان بستک با ارزش ریالی 57 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی که در آئین بهره برداری از پروژه ها سخن می گفت، افزود: همزمان با هفته دولت و برای تسهیل در عبور و مرور 13 کیلومتر از محور اصلی بستک – بندر لنگه روکش آسفالت شد. وی تصریح کرد، برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پراکندگی جمعیت هرمزگان بیشتر در روستاهاست، بیان کرد، این مهم راه و شهرسازی را بر آن داشته تا فعالیت بیشتری در حوزه راهسازی روستایی انجام دهد که با تلاش های صورت گرفته راه روستایی گچوئیه – هنگوئیه نیز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 900 میلیون ریال روکش آسفالت شد.

وی اضافه کرد،  بدلیل قدمت زیاد آسفالت این محورها و اضمحلال رویه آسفالتی آنها با پیگیری های بعمل آمده در سالجاری روکش مجدد شد که علاوه بر تسهیل در تردد ترافیک عبوری و افزایش سطح سرویس دهی راهها باعث افزایش عمر راه و کاهش تصادفات می شود.

وی همچنین به احداث راه روستایی تخت گرو از توابع بخش کوخرد اشاره کرد و گفت: این محور روستایی بطول 3 کیلومتر  و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون ریال احداث شده است.

وی ادامه داد، با احداث این جاده علاوه بر برخورداری تعداد 69 خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته باعث افزایش ایمنی تردد و کاهش زمان سفر و کاهش استهلاک ماشین های عبوری و تسهیل در نقل و انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستا به مراکز شهر خواهد شد.

رضایی لری در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه و فرماندار شهرستان بستک گفت: احداث و روکش راههای روستایی مورد بهره برداری شده در شهرستان بستک با مشارکت خیرین بوده و امیدواریم با عنایت به هزینه بر بودن احداث و روکش راههای روستایی بتوانیم با کمک خیرین شهرستان، احداث راههای روستایی باقیمانده در شهرستان بستک را با سرعت انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز