موسوی خبر داد؛

ثبت ۶ میلیون نفرسفر ترابری دریایی در بنادر قشم/ تخلیه و بارگیری ۷ هزار TEU کانتینر

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۴:۴۷
کد خبر: ۳۱۲۳۷۳
ثبت ۶ میلیون نفرسفر ترابری دریایی در بنادر قشم/ تخلیه و بارگیری ۷ هزار  TEU کانتینر
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری 3 میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ثبت 6 میلیون نفر سفر ترابری دریایی در بنادر این جزیره طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "سید باقر موسوی" ضمن تشریح آمار عملکرد بندر قشم در بخش های کالا و مسافر طی پنج ماه نخست سال 94 گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه، در مجموع 3 میلیون و 63 هزارو 693 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: طی این مدت، حجمی بالغ بر 45 هزار تن عملیات صادرات کالا در بنادر قشم به انجام رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 5 درصدی داشته است.

کابوتاژ 2.9میلیون تن کالای غیرنفتی

موسوی حجم عملیات کابوتاژ در این بنادر طی پنج ماهه سال جاری را دو میلیون و880 هزار و 936 تن در بخش مواد غیر نفتی و 57 هزار تن در بخش مواد نفتی اعلام کرد.

این مقام مسئول همچنین از انجام تخلیه و بارگیری 7هزار و 359 TEU کانتینر در چهار ماهه سال جاری در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

ترابری مسافری با 5 درصد افزایش

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اعلام اینکه مسیرهای منتهی به این جزیره به عنوان پرترافیک ترین گذرگاه های مسافری دریایی است، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون 6 میلیون و 731 هزار و 460 نفر-سفر در بنادر قشم با رشد 5 درصدی به ثبت رسیده است.

وی گفت: طی همین مدت، جابجایی 947 هزارو 474 دستگاه خودرو ترابری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر رشد 6 درصدی می باشد.

تردد بیش از 57 هزار فروند شناور به جزیره قشم

وی از رشد 2 درصدی تردد شناورها در مسیر دریایی منتهی به بنادر این جزیره خبر داد و گفت: طی پنج ماهه سال جاری، تردد بیش از 57 هزارو 99 فروند شناور به جزیره قشم به ثبت رسید که از این میزان 142 فروند شناور بالای یکهزار تن بوده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم اضافه کرد: از این تعداد، 22 هزار و 421 فروند شناور باری و 34هزارو 678 فروند شناور مسافری بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز