با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان؛

نمایشگاه زنان، کارآفرینی و توسعه پایدار در بندرعباس افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۱۲۵۷۸
نمایشگاه زنان، کارآفرینی و توسعه پایدار در بندرعباس افتتاح شد
همزمان با ششمین روز هفته دولت نمایشگاه زنان، کارآفرینی و توسعه پایدار با حضور علی رئوفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان در محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: ارائه توانمندی ها و دستاوردهای حوزه زنان و خانواده استان ، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در زنان و زمینه سازی برای توسعه اشتعال و کارآفرینی از اهداف این نمایشگاه می باشد.

زهرا یعقوب نژاد افزود: این نمایشگاه به ارائه توانمندی ها و دستاوردهای زنان در حوزه های بهداشت و سلامت ، صنایع دستی ، فرهنگ و هنر ، کشاورزی و صنایع تبدیلی و ورزش جوانان پرداخته است.

وی یادآورشد: ارایه خدمات مشاوره تغذیه، غربالگری بیماری های واگیردر ،انواع تست فشار خون ، قند خون ، BMI(سنجش قد و وزن) ، صنایع دستی در زمینه های حصیر بافی ، گلابتون دوزی ، زری بافی و نقش حنا ، آموزش رایگاه طراحی و نقاشی، قصه گویی ، شعر خوانی ، ارایه تنوع پوشش لباس های محلی و سنتی استان ، معرفی زنان توانمند و ارایه محصولات تولیدی توسط آنان و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی در این نمایشگاه در معرض دید است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اظهارکرد: این نمایشگاه از هفتم تا نهم شهریورماه به مدت سه روز در دونوبت صبح و عصر در 20 غرفه در رسالت شمالی ، کوی خلیج فارس دفتر اداره کل بانوان و خانواده استانداری هرمزگان برپا است.

یعقوب نژاد گفت: همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی ساخت 11 پارک بانوان در شهرهای میناب ، رودان ، بندرلنگه ، حاجی آباد ، قشم ، بندرخمیر ، بستک ، پارسیان ، جاسک ، سیریک و سردشت آغاز شده است.

نظر شما