همزمان با هفتمین روز هفته دولت؛

سه پروژه راهسازی در شرق استان هرمزگان به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۷:۱۶
کد خبر: ۳۱۲۹۷۸
سه پروژه راهسازی در شرق استان هرمزگان به بهره برداری رسید
همزمان با هفتمین روز از هفته دولت سه پروژه راهسازی با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در شهرستان های میناب، سیریک و جاسک در شرق استان هرمزگان افتتاح و عملیات احداث یک پروژه نیز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، افتتاح 12 کیلومتر از بزرگراه میناب به بندرعباس نخستین طرحی بود که با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

با افتتاح این طرح تنها سه کیلومتر دیگر از بزرگراه میناب – بندرعباس باقی مانده که تا دو ماه دیگر تکمیل خواهد شد.

در ادامه عملیات احداث بلوار ورودی شهر تیرور شهرستان میناب نیز آغاز شد. این بلوار به طول هزار و 200 متر و با اعتبار 20 میلیارد ریال تا دو ماه آینده افتتاح می شود.

بلوار ورودی شهر بندر گروک شهرستان سیریک دیگر طرحی بود که به طول هزار و 500 متر افتتاح و در ادامه نیز استاندار هرمزگان از ساحل این شهر بازدید و درخواست های مردم را مورد بررسی قرار داد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز در ادامه راه روستایی آغوشک را به طول 15 کیلومتر در شهرستان جاسک افتتاح کرد.

دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها، عنوان کرد: این پروژه های راهسازی در مجموع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی ادامه داد: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

100 میلیارد تومان سرمایه به هرمزگان سرازیر می شود

همچنین سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز در حاشیه افتتاح پروژه های راهسازی در هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی است، عنوان کرد: با مدیریت خوب استاندار هرمزگان فعالیت های خوبی به خصوص در بخش راه در هرمزگان در حال انجام است و پیمانکاران با وجود مطالبات 80 میلیارد تومانی در این بخش اقدامات خوبی داشته اند.

وی افزود: برای توسعه و توانمندسازی روستائیان و مناطق محروم هرمزگان برنامه هایی داریم که پیش بینی می شود با اجرای آن طی یک سال بالغ بر 100 میلیارد تومان سرمایه به هرمزگان سرازیر شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در ادامه از اجرای یک طرح توسعه روستایی در کشور خبر داد و بیان داشت: براساس این طرح افرادی که با تشکیل شرکت و تعاونی ها در روستاها سرمایه گذاری کنند به هر میزانی که آورده داشته باشند، چهار برابر آن تسهیلات با کارمزد سه درصد دریافت می کنند.

رضوی خاطرنشان کرد: دوره بازپرداخت این تسهیلات شش تا هشت سال است و کارت یارانه افراد نیز به عنوان ضمانت گرفته می شود و نیازی به سند ملکی و مسکونی برای ضمانت نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز