سرهنگ سهرابی گفت:

بسیجیان رزمندگان میادین هجمه های فرهنگی و بازوان قوی انقلاب اند

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۱۲۹۸۸
بسیجیان رزمندگان میادین هجمه های فرهنگی و بازوان قوی انقلاب اند
فرمانده سپاه شهرستان میناب در سومین مجمع بسیج شهرستان میناب با بیان اینکه بسیجیان بازوی قوی نظام و انقلاب هستند گفت: بسیجیان این هیجمه های فرهنگی دشمن را تبدیل به فرصت خواهند نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حبیب الله سهرابی در حاشیه برگزاری سومین مجمع بسیج شهرستان میناب بر شناسایی و بررسی آسیب ها در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: افکار و ایده ها در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه در سطوح مختلف بصورت یک طرح جامع و هدفمند جهت تصیوب در مجمع ارائه شود.

سرهنگ حبیب الله سهرابی بیسجیان را یک بازوی قوی در جهت تحقق آرمانهای انقلاب عنوان کرد و افزود: هجمه های دشمن در سطوح مختلف توسط بسیجیان ارزشی و ولایت مدار قابل شناسایی و این تهدیدها را در جهت منافع ملی تبدیل به فرصت خواهند کرد.

وی ضرورت توجه و اهمیت دادن به شناسایی علت اصلی معضل ها در سطح روستاها را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: بسیجیان بخش سندرک با یک اقدام قابل ملاحظه عروسی های تجملاتی و اشرافی گری را طرد و عروسی های ساده بدون صرف هزینه های هنگفت را جایگزین کردند که این اقدام می تواند یک طرح و ایده مناسب در سطح جامعه بعنوان یک الگو ارائه شود.

فرمانده سپاه شهرستان میناب اشاره ای به اعزام تیم های پزشکی و استفاده از ظرفیت پزشک های سطح شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به مردم مناطق محروم و همچنین استفاده از ظرفیت قشر فرهنگیان روستای حکمی جهت رفع معضلات فرهنگی در روستا اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز