همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛

بهره برداری از۳ فروند اسکله شناور در جزیره قشم/ افتتاح جاده دسترسی به مرکز VTS لارک

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۱۲۹۹۳
بهره برداری از۳ فروند اسکله شناور در جزیره قشم/ افتتاح جاده دسترسی به مرکز VTS لارک
همزمان با آخرین روز از هفته دولت، 3 فروند اسکله مسافری و تفریحی در جزیره قشم با حضور فرماندار، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان و مدیر اداره بنادر و دریانوردی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "سید باقر موسوی" مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه های دریایی و بندری این شهرستان، گفت: اسکله های شناور که از جنس فولاد است،1.2 متر ارتفاع آزاد، 25 متر طول و 5 متر عرض دارد.

وی افزود: این اسکله ها با تلاش 50 نفر از متخصصان داخلی در مدت 2 ماه و با اعتبار 32.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده است.

به گفته موسوی، در این طرح، 12 شمع به طول 13 متر در بستر دریا ایجاد و 3 پل دسترسی 20 متری نیز آماده و نصب شده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم هدف از ساخت اسکله های جدید را پهلودهی به تعداد بیشتری از شناورها و سهولت سوار و پیاده شدن مسافران دریایی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد:با نصب و بهره برداری از اسکله امید کندالو، مشکل گردشگران دریایی که به صورت غیر ایمن سوار قایقهای تفریحی می شدند، رفع شده است.

 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اینکه تکمیل مسیر دسترسی به سایت VTS جزیره لارک دیگر پروژه افتتاحی هفته دولت در جزیره قشم بود، گفت: این طرح با هدف افزایش ایمنی و تسهیل ترددها در مسیر دسترسی سایت VTS در مدت 6 ماه ساخته شده است.

وی افزود: این طرح عمرانی 30 نفر اشتغالزایی به دنبال داشته است.

گفتنی است، در سومین روز از هفته دولت فرماندار قشم از تلاش های مدیر اداره بنادر و دریانوردی به عنوان مدیر اجرایی برتر سال این جزیره قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، سالانه 3 میلیون نفر مسافر در مسیر بنادر قشم به بندرعباس و هرمز و همچنین  400 هزار نفر گردشگر تفریحی در بندر کندالو به سمت جزیره هنگام جابجا می شوند.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز