چهاردهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۴:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۰۶۶
چهاردهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان
قاسمی، در چهاردهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تلاش و هدف ما برای سر پا نگه داشتن واحدهای تولیدی در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان قاسمی اظهار داشت: نباید واحدهای فعال را به سمت و سویی ببریم که توان تولید نداشته باشند، باید مشکلات واحدها را بررسی و از تعطیلی و غیر فعال نمودن واحدها جلوگیری کنیم .

قاسمی در ادامه از سیستم بانکی استان خواستند: قوانین جدید دولت و مجلس را اجرائی و قوانین قبل را مد نظر قرار ندهند که این یکی از عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان است.

قاسمی اظهار امیدواری کرد: با قوانین جدید و برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان شاهد بهبود وضعیت معیشیتی، اقتصادی و اشتغال زایی در کشور باشیم .

در پایان قاسمی از مشارکت تمامی دستگاهها تقدیر و تشکر نمود و گفت: با توان، تلاش و مشارکت شما عزیزان امیدواریم در آینده بتوانیم در خصوص مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و واحدهای مشکل دار بهتر عمل کنیم و راهگشای واحدهای مشکل دار در استان باشیم و ادامه داد: کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راههای منطقی و هموار کردن زمینه، راهگشای مسائل و مشکلات باشد.

وی همچنین عنوان کرد: واحدهای تولیدی دارای مشکل می توانند مسائل و مشکلات خود را به دبیرخانه این کارگروه واقع در سازمان صنعت ، معدن و تجارت اعلام نمایند. قابل ذکر است: در چهاردهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 4 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز