در جشنواره شهید رجایی سال ۹۴؛

تأمین اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان تقدیر شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۴:۱۲
کد خبر: ۳۱۳۰۷۳
تأمین اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان تقدیر شد
اداره کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان در شاخص "صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی مردم" به عنوان دستگاه برتر استان در جشنواره شهید رجایی سال 94 معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جشنواره شهید رجایی سال 1394 استان هرمزگان در آخرین روز از هفته دولت و با هدف معرفی دستگاه های برتر این استان در شاخص ها و زمینه های مختلف در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم که نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، مسئولین و مدیران اجرایی استان و اصحاب رسانه حضور داشتند، از تعداد 23دستگاه اجرایی برتر استان تقدیر بعمل آمد.

بر اساس این گزارش، اداره کل تأمین اجتماعی هرمزگان در شاخص ارزیابی " صیانت از حقوق امنیت عمومی و حقوق مردم" به عنوان دستگاه برتر استان معرفی و "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تأمین اجتماعی استان لوح خود از دست استاندار هرمزگان دریافت کرد.

در بخشی از متن لوح تقدیر "جاسم جادری" استاندار هرمزگان و رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عممی و حقوق شهروندی خطاب به "سید فاضل حیدری بلوکی" چنین آمده است: « بی شک جامعه اسلامی مرهون اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیقی است که بهترین دوران عمر خود را وقف مردم نموده  و در این مسیر لحظه ای درنگ نکرده اند، مراتب سپاس و تشکر خود را از خدمات بی شائبه شما در اجرای دستورالعمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در راستای تحقق اهداف و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی  و ارتقاء کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و توسعه پایدار اعلام داشته و از خداوند بزرگ موفقیت، بهروزی، طول عمر با عزت و سربلندی را برای جنابعالی مسئولت می نمایم.»

لازم به ذکر است، جشنواره شهید رجایی شهریورماه هر سال به منظور آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها، ارزیابی کارنامه کاری یکساله مجموعه های دولتی و مدیران آنها برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز