بسیج سازندگی یکی از رویش‌های با برکت نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۷:۴۷:۴۱
کد خبر: ۳۱۳۲۲۳
بسیج سازندگی یکی از رویش‌های با برکت نظام جمهوری اسلامی است
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه بسیج سازندگی یکی از رویش‌های با برکت نظام جمهوری اسلامی است گفت: امروز به برکت خون شهدا، مردم از سرمایه‌های ملی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در بازدید از مسجد در حال احداث شهرستان پارسیان با بیان اینکه بسیج سازندگی یکی از رویش‌های با برکت نظام جمهوری اسلامی است گفت: امروز به برکت خون شهدا، مردم از سرمایه‌های ملی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با همیاری و همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات، اقدام به آبادانی نقاط کمتر بهره‌مند کشور کرده است تصریح کرد: ساخت و ساز در عرصه‌های بناهای عمومی و عام المنفعه از جمله مساجد و مدارس از جمله خدمات این سازمان است.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه دولت در عرصه اقتصاد تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع به کار گرفته است گفت: سپاه و بسیج سازندگی به عنوان فرزند ایران اسلامی خود را در کنار دولت و همیار و همکار برای ریشه کن شدن مشکلات اقتصادی می‌داند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مناطق کشور هنوز مردم محروم چشم‌انداز خدمتگذاران نظام هستند گفت: گروه‌های جهادی در سخت‌ترین شرایط در مناطق گرم و خشک حضور پیدا کرده و به مردم بی بضاعت خدمت می‌کنند.

نظر شما