در هفته دولت؛

افتتاح طرح آبخیزداری باغ چنار با حضور استاندار

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۳۴۳۵
افتتاح طرح آبخیزداری باغ چنار با حضور استاندار
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری طرح آبخیزداری در حوزه باغ چنار کوهشاه احمدی شهرستان حاجی آباد با حضور استاندار و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امید ذاکری گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح آبخیزداری در حوزه باغ چنار شهرستان حاجی آباد در پی اهتمام ویژه دولت و تدبیر و امید در جهت رفع محرومیت از منطقه کوهشاه احمدی و با حضور دکتر جادری استاندار هرمزگان و دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به بهره برداری رسید .

ذاکری اظهار داشت ،سازه آبخیزداری مذکور در مدت شش ماه و با حجم آبگیری سالانه 650 هزار متر مکعب و با اعتبار 4000 میلیون ریال از محل اعتبارات مقابله با خشکسالی ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران تامین شده است .

دکتر ذاکری هدف از اجرای این طرح را پیشگیری و مهار سیل، تغذیه آبخوان زیر زمینی، تقویت چشمه های زیر دست، و احیای پوشش گیاهی منطقه برشمرد.

امید ذاکری شرایط آبخیزهای استان و تداوم خشکسالی در سال جاری با دریافت کمترین میزان بارش در بین 33 استان کشور ، ضرورت توجه به برنامه توسعه آبخیزداری در هرمزگان را دو چندان نموده است. وی اظهار امیدواری نمود با توجه به استقبال استاندار و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور از اجرای چنین طرح هایی گفت این اداره کل آمادگی لازم را در صورت تامین اعتبار برای انجام پروژه های آبخیزداری دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز