امام جمعه اهل سنت روستای طبل قشم:

اقدامات دولت یازدهم پیام آور امید است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۶:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۶۳۴
اقدامات دولت یازدهم پیام آور امید است
امام جمعه اهل سنت روستای طبل از توابع شهرستان قشم، گفت: برنامه ها، طرح ها و اقدامت دولت یازدهم پیام آور امید به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شیخ محمدعلی امینی در آیین بهره برداری از مجتمع آب شیرین کن چهار هزار مترمکعبی کووه ای قشم، افزود: این دولت به تمام وعده هایش مبنی بر توجه به حقوق همه شهروندان عمل کرده است.

وی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای و برداشتن تحریم ها را از خدمات دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: این دستاورد دولت یازدهم فضای ایران هراسی را شکست.

رئیس مدرسه علمیه اهل سنت بندر لنگه اظهار کرد: این مهم موجب شده است که بتوان از تمام نیروها و ظرفیت های موجود برای توسعه و آبادانی کشور بهره برد.

شیخ امینی اضافه کرد: با کسب این موفقیت می توان از تجربه های جمهوری اسلامی برای حمایت از کشورهای اسلامی منطقه و جهان نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم با همت و اراده فولادین در حال خدمات رسانی به نقاط محروم و مرزی کشور است، گفت: در این عرصه آب رسانی به نقاط مختلف جزیره قشم از مهمترین خدمات دولت در این جزیره به شمار می رود.

مجتمع آب شیرین کن روستای کووه ای جزیره قشم با ظرفیت تولید چهار هزار متر مکعب آب آشامیدنی در شبانه روز با حضور قائم مقام وزیر نیرو و استاندارد هرمزگان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح 260 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و این مجتمع آب شیرین کن ظرفیت تولید آب آشامیدنی برای 19 روستا با مجموع جمعیت حدود 30 هزار تن را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز