با حضور استاندار هرمزگان و قائم مقام وزیر نیرو؛

بزرگترین آب شیرین کن روستایی خلیج فارس در جزیره قشم افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۸:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۶۳۵
بزرگترین آب شیرین کن روستایی خلیج فارس در جزیره قشم افتتاح شد
بزرگترین آب شیرین کن روستایی خلیج فارس با ظرفیت چهار هزار متر مکعب با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در روستای کووه ای جزیره قشم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این پروژه، بیان داشت: همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایگاهی به فکر مردم و در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

وی ادامه داد: تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به تاسی از آموزه های دین مبین اسلام و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم تلاش می کنند و مردم مستحق هرگونه خدمت رسانی هستند.

 استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت گرفتاری ها و مشکلات زیادی دارد و اعتبارات هم محدود است، افزود: وزارت نیرو همه تلاش خود را برای برخورداری مردم از امکانات آب و برق به کار گرفته است.

جادری در ادامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که هرکس میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، دشمن شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان مردم شیعه و سنی در کنار هم زندگی تاریخی و مسالمت آمیز داشته اند.

شایان ذکر است؛ ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو نیز در این مراسم با بیان اینکه اجرای چنین طرح هایی پیام آور رفاه و بهداشت برای جامعه است، عنوان کرد: دولت با تمام توان و تلاش در مناطق مختلف به مردم خدمات ارائه می دهد که یکی از اولی ترین آنها آب است.

وی ادامه داد: دولت از طریق وزارت نیرو سالانه 20 میلیارد تومان صرف هزینه ما به تفاوت خرید آب از آب شیرین کن ها می کند که کار مهمی است.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: با کمک استاندار هرمزگان و مقامات استانی تلاش می کنیم در سال های آینده کل روستاهای قشم را آبرسانی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز