با حکم وزیر کشور؛

علی رئوفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۸:۰۳:۴۶
کد خبر: ۳۱۳۶۳۸
علی رئوفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان شد
علی رئوفی به پیشنهاد استاندار هرمزگان و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی علی رئوفی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

در متن حکم وزیر کشور آمده است:

بنا به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان و تایید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شایان ذکر است؛ علی رئوفی پیش از این سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان و مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری هرمزگان بود.

نظر شما