پرویز سالاری تأکید کرد:

بهره گیری هدفمند ازظرفیتهای اقتصادی دربندرعباس

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۷:۱۵
کد خبر: ۳۱۳۷۱۸
بهره گیری هدفمند ازظرفیتهای اقتصادی دربندرعباس
پرویز سالاری گفت: طراحی وساماندهی شهر وابسته به همراهی، همدلی و همسویی مدیران مرتبط با مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس؛ رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس درجلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: از ابتدای شروع بکار شورای چهارم مدیران مرتبط با امور شهری با دعوت درشورای شهر وارائه گزارش عملکرد به ادامه همکاری خود با شهرداری بندرعباس در راستای توسعه بیشتر شهر تأکید داشتند.

سالاری گفت: نقش بنادر ودریانوردی درشهر بندرعباس با توجه به خصیصه گردشگری واقتصادی نقشی بی بدیل است.

وی گفت: بهره گیری هدفمند از فرصتهای اقتصادی وظرفیتهای خاص بالقوه وبالفعل بندرعباس را به یک شهر ویژه تبدیل کرده است.

سالاری بیان کرد:ما نمایندگان مردم درپارلمان محلی به دنبال این هستیم که از طریق اداره بندر درحال شکل گیری است چقدر می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس درادامه گفت: دولت باید به بندرعباس یک نگاه فراملی داشته باشد.

سالاری گفت: درآمد ناشی از حمل ونقل صادرات و واردات کالا دراداره بندرشناسایی شود وبخشی از آن در راستای توسعه عمران وآبادانی شهر استفاده شود.

سالاری بیان کرد: کارگروهی متشکل از کارشناسان خدمات شهری شهرداری،اداره بنادر ودریانوردی،کمیسیون خدمات شهری وکمیسیون سرمایه گذاری تشکیل شود تا درچارچوب قانون برای توسعه وآبادانی شهر بندرعباس تلاش شود.

نمایندگان اداره بنادر ودریانوردی شهید رجایی وباهنر با حضور دراین جلسه بیان کردند: مزیت هرمزگان وشهر بندرعباس ساحل آن است وهمچنین سند توسعه گردشگری دریایی درحال تدوین است که ارکان آن شامل شهرداری،بنادر وسازمان میراث فرهنگی هستند وعزم راسخ براین است که فرصتها ومزیتها را به سمت استفاده از خدمات رسانی بهینه به شهروندان ببریم.

شایان ذکر است؛ دراین جلسه کلیات اساسنامه سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه بندرعباس پس از موافقت کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در صحن علنی مطرح گردید و مورد موافقت حداکثر اعضاء قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز