رونمایی از سند هویتی شهید ناصر ارژه همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۵:۲۷
کد خبر: ۳۱۳۷۳۳
با حضورمعاون فرماندار و مسئولین شهرستان بستک به مناسبت هفته ی دولت طی مراسمی از سند هویتی شهید ناصر ارژه رونمایی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمود راه پیما ، رئیس اداره ثبت احوال بستک در حاشیه این مراسم اعلام نمود: اسناد به عنوان بخشی از یادواره‌های مشترک جهان بوده و در واقع پل ارتباطی میان گذشته و آینده است و نقش مهمی در حفظ هویت ملی، دینی و فرهنگی گذشته دارد و هدیه نسل‌های پیشین به آینده است.

وی در ادامه افزود: اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان با جمع آوری اسناد هویتی مفاخر، مشاهیر و شهدای گرانقدر با قدمت 120 سال و بالاتر ،اقدام به ایجاد گنجینه اسناد هویتی این عزیزان کرده است که در این راستا بخش عظیمی از اسناد جمع آوری شده مربوط به بستک می باشد.

رئیس اداره ثبت احوال بستک اشاره نمود: شهید ناصر ارژه از شهدای شاخص و بزرگ شهرستان بستک بوده که در خانواده ای متدین دبده به جهان گشود و زمانی که در حال طی نمودن دوره ی مقدس در سال 1346 در منطقه عملیاتی فکه در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

محمود راه پیما در ادامه اظهار داشت : این شهید بزرگوار پس از سالها در لشکر 77 خراسان گردان 149 در سال 1379 در بستک به خاک سپرده شد. لازم بذکر است در این مراسم که به مناسبت هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام ، رجایی و باهنر برگزار گردید ،جناب آقای احمدی ،معاون فرماندار و سایر مسئولین حضور داشتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز